Käytiin eilen Kertun kanssa pyörähtämässä mätsärissä Särkänniemen parkkiksella. Hyvä fiilis jäi vaikkei kehässä pärjättykkään. Sininen nauha ja that's it, mutta olin kyllä positiivisesti yllättynyt Kertun käytöksestä! Ennen kehään pääsyä se osasi (pienen alkuhyörimisen) jälkeen olla rauhassa ja vaan kattella menoa, ei räksytystä, ei höntsyilyä eikä pälyilyä vaikka haukuntaa oli joka puolella! Ihanaaa! Välillä kyllä Kerttu sai odottaa autossakin, menihän tuolla kuitenkin yhteensä lähemmäs 4h...

Olin itse asiassa juuri tunkemassa Kerttua taas takas autoon kun ajattelin että tässä nyt vielä kestää ennen ku meidän vuoro tulee. Ja samalla kuulinkin mun numeroa huudettavan kehästä! Hups, vois koittaa olla seuraavilla kerroilla omalla vuorollaan kehässä. 

Kerttu esiinty mun mielestä tosi kivasti. Ekaan mätsäriin verrattuna vois ainakin sanoa että edistystä on tapahtunu! Mutta voishan sitä edistystä vielä lisääkin tietty tulla:) Ihan koko aikaa toi ei jaksa seistä, kun voi istuakkin (mut onko sillä sit väliäkää sillo ku tuomari ei kato...), ravaamisessa pitää katsekontaktia (tää ei tosin mua häiritte), tutkimisessa kerttu inahduksen nojas mua vasten, tätä pitää vielä treenata.

Tuomari ei kuitenkaan sanonut meille mitään negatiivista tai parannettavaa. Molemmat pennut olivat kuulemma oikeen mukavia ja esiintyivät hienosti.

Vois kyllä suunnata seuraavaksi johonkin ihan oikeisiinkin näyttelyihin. Täytyy ruveta bongaileen....

Kiitokset Tytille ihanista mätsärikuvista! 


Tässä Kerttu esittelee uutta upeeta mittatilauspantaansa (by Gessi)

 
Kehässä tönötystä


lompsistalomps


ja nakit tähän luukkuun, kiitos