Nyt ei parane kovien pakkasten enää tulla takas kun Kertulta vedettiin karvat.
 
Luulin, että oltais vähän nopeemmin selvitty tosta parturointi urakasta mutta lähemmäs 2h siinä vaan vierähti.
Ekan tunnin Kerttu oli ku enkeli, mutta sen jälkeen sillä alko palaa pinna koko hommaan...
inisi ja vähtäs ku pikkulikka, mutta periks ei annettu.
 
Tarkkasilmäiset varmaan huomaa, että kyseessä oli meidän eka trimmaus.
Mä ajelin takajalkoja samalla ku tapsa leikkas korvia. Se innostu saksimaan vähän enemmänkin ja nyt
Kerttu raukalla on kauhee kalju ohimolla! Mun mielestä Kerttu näytti operaation jälkeen ihan kapiselta,
nälkiintyneeltä kulkukoiralta (Tapanin mielestä braindead apinalta). Mutta, eiköhän silmä pian totu ja karvat
kasva:) ja sisäinen kauneus on tärkeintä!
 
Tässä Kertun ekat seisontakuvat - 7,5kk karvakasa 
 


Me tarvittais kyllä niitä näyttelytreenejä kun mulla ei oo mitään hajua osaanko seisottaa yhtään sinne päinkään
ja miten ne jalat nyt pitää asetella ym. 


"mä en puhu teille enää!"
 

Tää kuva on 3 päivää ajelun jälkeen ja olen jo saksilla ehtiny siistiä törröttäviä karvoja ja häntää.
Täähän näyttää jo koiralta, eikös?;)