Niin paljon on tapahtunut muttei oo harmikseen ehtiny päivittään blogia ollenkaa!

Käytiin katsomassa kesäkuun alkupuolella nyt uunituoretta äitiä. Oli aivan ihastuttava, suloinen, pieni, notkea ja niiin kaunis <3 Myös hyviä vinkkejä omistajalta sateli vaikka kuinka. Tosi kivaa, että pääsin ennen pentujen syntymää katsastamaan molemmat vanhemmat sekä kasvattajan. Ei ole epäilystäkään, etten haluaisi omaa tyttöä juuri tästä yhdistelmästä. Olen vakuutettu. ;)

Maha kasvoikin loppujen lopuksi ihan kivaksi pömpöksi, josta ei enää paljon tarvinnut arvuutella onko asukkeja todella sisällä. Arvauskilpailu pentujen määrästä oli tosin kovassa käynnissä ja moni arvasikin ihan oikeaa tulosta - 5 pentua tupsahti maailmaan 3.7.2010!!! Töpöhäntäisiä poikia 3 ja pitkähäntäisiä tyttöjä 2. Niistä toivon mukaan jompi kumpi on nyt se meidän pikku prinsessa, Kerttu :) Tytöistä toinen oli melkein koko ruskea, ihan vähän valkoista rinnassa, toisella tytöllä oli isot valkoiset merkit. Molemmat oli sulosia, mä ihastuin ehkä vähän enemmän siihen valkosempaan, Tapani taas ruskeeseen...:D Mutta luonnehan siinä tietty ratkasevampaa on. 

Tosi kivaa, että kasvattaja päivittää usein pentublogia. Sieltä päästiin heti ihailemaan kuvia pikkuisista! Mutta vähän silti odotan että päästään ekaa kertaa kattomaan niitä ihan livenä! Laskeskelin, että 24-25.7 olis kulunu 3 vkoa ja sillon vois ehkä päästä vierailulle pentulaatikkoon, SIISTIÄ!

Mulla alkaakin ens viikolla parin viikon kesäloma, ja tarkotuksena reissailla kaverin kanssa tre-gdansk-eindhoven-hague-amsterdam-eindhoven-sopot-tre :) Nyt saa vielä nauttia näistä extempore reissuista eikä tarvi stressata koiran hoitopaikasta... Vikat lomat pidän elokuun lopulla kun uusi perheenjäsenemme saapuu! Tapani pitää myö isyyslomaa hetken kun mun loma loppuu, ja onneksi työpaikalta on lupailtu että saan ottaa mussua mukaan sinnekin, ei sit heti tarvi jättää pikkusta päiväks yksin kotiin.

Viime viikonloppu oli kyl melko täydellinen. Sain uuden kesätukan, ilmat oli täydelliset, hyvää ruokaa ja seuraa koko v-loppu, mun valmistujaiset, rahaa, JÄRKKÄRI! ja tietty Kertun syntymä kruunas kaiken! :) Mä oon niin kauan halunnu järkkäriä, ja nyt Tapani oli hommannu sen mulle <3 Lisäks sain vielä pienimuotosen kuvauskurssin eilen, joka oli kyl toosi hyvä! 

Nyt sit vaa harjottelee ja räpsimää, että elokuun lopulla osais ottaa siistejä kuvia pennusta;)